Tričká

Najpredávanejšie

72 položiek celkom
SELEPCENY BASIC T-SHIRT
–58 %
Skladom od 2 do 5 dní
€25
T-Shirt NAUTICAL
Skladom od 2 do 5 dní
€26
SELEPCENY NAUTICAL T-SHIRT
Novinka
Skladom od 2 do 5 dní
€49
T-shirt ALL LOGO Dark Blue
Novinka
Skladom od 2 do 5 dní
€26
T-Shirt NAVY
Novinka
Skladom od 2 do 5 dní
€26
T-Shirt FABULOUS Blue
Novinka
Skladom od 2 do 5 dní
€26
T-Shirt TRADEMARK White
Novinka
Skladom od 2 do 5 dní
€26
T-Shirt TRADEMARK Black
Novinka
Skladom od 2 do 5 dní
€26
T-shirt STRIPES Basic
Novinka
Skladom od 2 do 5 dní
€20
T-Shirt TRADEMARK Red
Novinka
Skladom od 2 do 5 dní
€26
T-shirt CARBON Pink
Novinka
Skladom od 2 do 5 dní
€30
T-shirt BASIC Red
Novinka
Skladom od 2 do 5 dní
€16
DOUBLE RED CASH
–13 %
Skladom od 2 do 5 dní
€26
Hore
Ďalšie produkty

Tričko sa behom jedného storočia stalo z praktického pracovného odevu priestorom pre umenie a sebavyjadrenie. 

Pomenovanie T-shirt (tričko) vzniklo kvôli podobnosti tvaru rozloženého trička s písmenom ,,T".

Niektoré zdroje uvádzajú, že prapôvodné tričko vzniklo rozrezaním pracovnej kombinézy na dve časti. Prvé oficiálne tričká však vznikli ako inak v Amerike, kde sa v roku 1913 stali súčasťou uniformy posádky amerických ponoriek. Pre ľahkosť materiálu a vďaka pohodlnosti sa rýchlo stali populárnymi aj u ostatných jednotiek americkej armády. Od roku 1944 sa stalo tričko neoficiálnou uniformou ťažko pracujúcich američanov. Skutočný boom však nastal až v roku 1951, kedy si tričko obliekol vo filme Električka zvaná túžba jeden z najväčších Hollywoodskych fešákov tej doby Marlon Brando. Každý mladík sa mu chcel podobať a za pár mesiacov stúpli tržby z predaja tričiek na neuveriteľných 18 miliónov dolárov. To náležite využila spoločnosť Disney a hneď boli na svete tričká s podtlačou Mickey Mouse. V šesťdesiatych rokoch sa k rozprávkovým postavičkám pridali názvy, slogany a obrázky rockových skupín, za všetky spomeňme len slávny ,,Tongue and Lips" od Rolling Stones. V roku 1969 sa v Amerike začali vyrábať batikované tričká, ktoré prijalo za svoje hnutie hippies. O osem rokov neskôr, keď chcelo mesto New York zvýšiť turistickú návštevnosť, dalo vytlačiť na tričko slávny slogan ,,I ♥ New York". Odvtedy vznikajú nekonečné variácie, ktorými môže dať človek najavo náklonnosť k naozaj čomukoľvek, ale aj vyjadriť svoj názor sloganom, obrázkom, farebnosťou a nekonečným množstvom iných spôsobov.