Postup pri výmene, vrátení, reklamácii
Vrátenie tovaru v lehote 14 dní
Pri vrátení tovaru pamätaj na toto:
- Tovar je možné vrátiť v lehote do 14 dní od prevzatia zásielky.
- Vyplň formulár_vrátenie alebo nám napíš email a tovar nám pošli.
Pri odoslaní vracajúceho sa tovaru postupuj nasledovne:
- Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom si ju prevzal pri dodaní. Ak si k tovaru dostal darček a za tovar požaduješ späť peniaze, pribaľ do zásielky aj darček. Peniaze nebudú vrátené pokiaľ zásielka nebude kompletná. K tovaru prilož doklad o kúpe.
- Vždy použi plastovú obálku, baliaci papier, či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepeniu, popísaniu či inému znehodnoteniu zásielky.
- Neposielaj tovar na dobierku, odporúčame Ti tovar poistiť. Pamätaj, že tovar poslaný na dobierku nepreberieme. Pri posielaní tovaru poštou si môžeš vyplniť a dať potvrdiť podací lístok.
- Peniaze Ti budú vrátené prednostne spôsobom akým bola objednávka uhradená. Ak si tovar platil na dobierku, je potrebné uviesť IBAN vo formulári. Lehota na vrátenie je 14 pracovných dní od prevzatia zásielky.
- Tovar pošli:
- Poštou na adresu: AS SHOP s.r.o., Obrancov mieru 14, 040 01 Košice.
- Na balík uveď: telefónne číslo +421908533476 a email: info@hugoshop.sk.
UPOZORNENIE - prosím, dôkladne si skontroluj názov firmy na Tvojej faktúre, či posielaš tovar späť do správnej firmy. Ušetríš si čas i peniaze. My sme HUGOSHOP.sk. Vzhľadom na to, že viacerí sa už pomýlili dávame to do pozornosti vopred.
Prípadné otázky rieš telefonicky +421908533476 alebo emailom info@hugoshop.sk. (PO-PIA od 9.00-15.00 hod.). Sme tu pre Teba, radi Ti poradíme!
Výmena tovaru v lehote 14 dní
Pri výmene tovaru pamätaj na toto:
- Tovar je možné vymeniť v lehote do 14 dní od prevzatia zásielky.
- Vyplň formulár_výmena alebo nám napíš email a tovar nám pošli.
- Vymenený tovar Ti bude odoslaný podľa dostupnosti tovaru, tak ako je uvedené pri produktoch na našom webe. Dbáme na to, aby výmeny prebiehali čo najrýchlejšie.
Pri odoslaní vracajúceho sa tovaru postupuj nasledovne:
- Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom si ju prevzal pri dodaní. Výmena nebude zrealizovaná pokiaľ zásielka nebude kompletná alebo v pôvodnom stave vrátane visačiek. K tovaru prilož doklad o kúpe.
- Vždy použi plastovú obálku, baliaci papier, či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepeniu, popísaniu či inému znehodnoteniu zásielky.
- Neposielaj tovar na dobierku, odporúčame Ti tovar poistiť. Pamätaj, že tovar poslaný na dobierku nepreberieme. Pri posielaní tovaru poštou si môžeš vyplniť a dať potvrdiť podací lístok.
- Tovar pošli:
- Poštou na adresu: AS SHOP s.r.o., Obrancov mieru 14, 040 01 Košice.
- Na balík uveď: telefónne číslo +421908533476 a email: info@hugoshop.sk.
UPOZORNENIE - prosím, dôkladne si skontroluj názov firmy na Tvojej faktúre, či posielaš tovar späť do správnej firmy. Ušetríš si čas i peniaze. My sme HUGOSHOP.sk. Vzhľadom na to, že viacerí sa už pomýlili dávame to do pozornosti vopred.
Prípadné otázky rieš telefonicky +421908533476 alebo emailom info@hugoshop.sk. (PO-PIA od 9.00-15.00 hod.). Sme tu pre Teba, radi Ti poradíme!
Reklamácia
Pri reklamácii pamätaj na toto:
- Tovar je možné reklamovať podľa reklamačného poriadku.
Pri zaslaní reklamovaného tovaru postupuj nasledovne:
- Vyplň reklamačný formulár.
- Zásielku s reklamovaným tovarom pošli predávajúcemu - podľa popisu nižšie:
- Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom si ju prevzal pri dodaní – pri reklamácii nového tovaru. V prípade noseného musí byť tovar čistý.
- Vždy použi plastovú obálku, baliaci papier, či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepeniu, popísaniu či inému znehodnoteniu zásielky.
- Neposielaj tovar na dobierku, odporúčame Ti tovar poistiť. Pamätaj, že tovar poslaný na dobierku nepreberieme.
- Reklamovaný tovar pošli poštou na adresu: AS SHOP s.r.o., Obrancov mieru 14, 040 01 Košice.
- Na balík uveď: telefónne číslo +421908533476 a email: info@hugoshop.sk.
Reklamačné konanie začína dňom, kedy kupujúci (Ty) doručil predávajúcemu (AS SHOP):
- vyplnený reklamačný formulár
- reklamovaný tovar (nový v pôvodnom obale a nosený musí byť čistý - odev vypratý, topánky očistené)
- doklad o kúpe tovaru
Po prevzatí Tebou zaslaného reklamovaného tovaru spolu s požadovanými dokumentmi má AS SHOP s.r.o. 30 dní na prešetrenie a zaslanie vyjadrenia k reklamácií.
Prípadné otázky rieš telefonicky +421908533476 alebo emailom info@hugoshop.sk. (PO-PIA od 9.00-15.00 hod.). Sme tu pre Teba, radi Ti poradíme!
Prijmi ospravedlnenie spoločnosti AS SHOP s.r.o. prevádzkujúcej internetový obchod www.hugoshop.sk za vzniknuté nepríjemnosti. Veríme, že rýchlym vyriešením Tvojej reklamácie budeš aj naďalej nakupovať štýlovo a do pohody na www.hugoshop.sk.